چه زيبا!..............


love


 چه زيبا!

            گفتم دوستت دارم !

                                        چه صادقانه پذيرفتي!

چه فريبنده !

                 آغوشم برايت باز شد!

                                                       چه ابلهانه!

با تو خوش بودم !

                         چه كودكانه !

                                             همه چيزم شدي !

چه زود !

                 به خاطره يك كلمه مرا ترك كردي !

چه ناجوانمردانه !

                           نيازمندت شدم !

                                                      چه حقيرانه!

            واژه غريبه خداحافظي به من آمد!

چه بيرحمانه!

                 من سوختم



نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت19:57---14 تير 1390


نفیسه
ساعت19:56---14 تير 1390
اوف بابا ترکوندی= DDحرف نداره پیش منم بیا ضرر نداره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 13 / 4برچسب:,ساعت 17:48 توسط unknown| |


پیچك دات نت قالب جدید وبلاگ